EveryLife, americká firma, která se specializuje na dětské výrobky, včetně plenek a čisticích ubrousků, spustila reklamní kampaň oslavující krásu života. Na svých webových stránkách má uvedeno: "EveryLife poskytuje prvotřídní výrobky pro všechny děti. Každé dítě je zázrakem od Boha, a zaslouží si být milováno a chráněno."
"Mnoho firem propaguje špatné věci, ale my jsme se rozhodli oslavovat to, co je správné," uvádí se v reklamě. "Život. Každý zázrak od Boha. Chlapec nebo dívka. Černé, snědé i bílé. Plánovaný i neplánovaný. Nadaný a výjimečný."
Reklama zobrazuje ženu, která vidí tlukot srdce svého dítěte při ultrazvukovém vyšetření, nebo která poprvé po porodu přijímá své dítě do náruče. Otce, který připravuje dítěti postýlku nebo přikládá ucho k bříšku své těhotné ženy. "Každý z nich je zde oslavován. EveryLife. Výměna plenek mění životy," píše se v závěru reklamy.
Společnost založila skupina rodičů, kteří již nechtějí kupovat výrobky od společností, které nerespektují jejich hodnoty, a tak se rozhodli založit firmu, která bude inspirovat ostatní k volbě života.
EveryLife také umožňuje tzv. "nakupovat pro dobrou věc". Ve spolupráci s LiveAction a Save the Storks, pro-life organizacemi, pomáhají přispět díky nákupům do programu "buy for a Cause" Tímto nákupem mohou kupující podpořit rodiny v nouzi, která naléhavě potřebuje základní kojenecké zboží.
Zdroj: Catholic News Agency