Arcibiskupství pražské na konci jara začalo přispívat na sociální síť Instagram. Jde o další krok v přibližování se nejen věřícím, ale též širší veřejnosti. Smyslem přítomnosti na platformě je v první řadě propojení se s mladší generací a subkulturou uživatelů sociálních sítí. Arcibiskupství zve srdečně k odběru nového kanálu.
“Pražské arcibiskupství přispívá nyní na sociálních sítích X a na Facebooku. Rozšířením naší mediální působnosti chceme oslovit i jiné cílové skupiny, zejména ty mladší,” vysvětluje generální vikář arcibiskupství Mons. Jan Balík, který v minulosti mimo jiné působil jako ředitel sekce ČBK pro mládež.
Skrze příspěvky na Instagramu chce arcibiskupství jednak prezentovat své aktivity a udržovat komunitu věřících i online. V neposlední řadě se zájemci mohou těšit na zajímavosti a unikátní fotografie z arcidiecéze.
“Kromě mladších uživatelů sociálních sítí máme zájem oslovit také širší veřejnost, která má zájem o kulturu, umění a historické památky, kterými je pražská arcidiecéze požehnaná,” říká tiskový mluvčí arcibiskupství Jiří Prinz.” A dodává: “Followeři (sledující) se tak mohou těšit na estetický profil plný zajímavostí, pozvánek a informací, kdy a co v arcidiecézi neminout.”
V aplikaci nebo na webových stránkách Instagramu naleznou zájemci účet pod heslem @arcidieceze
Barbora Scherf